Veelgestelde Vragen
Waarom een betaallink?
Wanneer je bij de shop afrekent kan je momenteel alleen de optie ‘betalen met betaalverzoek’ selecteren. Dit komt omdat we nog maar een kleine start-up zijn waarbij er nog veel geïnvesteerd moet worden om een goed betaalsysteem in te richten. Lees er hier meer over.
Extra verzendkosten bij custom kaartje.
Omdat een custom kaartje naar het adres wordt gestuurd van de ontvanger rekenen we per kaartje aparte verzendkosten. Is dit voor jouw situatie anders? Vermeld dit in de opmerkingen van de bestelling en we nemen contact met je op!
Ik heb een idee/suggestie/correctie.
Heb je een foutje gezien op een van de kruidenkaartjes? Of ideeën waarmee we kruidenkaartje nog beter maken? Geef het vooral door via het contactformulier en we nemen je suggestie graag mee!
Ik wil samenwerken
Heb je ook recepten die je wil promoten? Bijvoorbeeld als foodie of bij de lancering van een kookboek? Of ben jij leverancier van kruiden? Prints? Eco-zakjes? Eco-enveloppen? etc. Neem contact met ons op want we zijn constant op zoek naar leuke samenwerkingen.